Pengikut - Terima kasih sahabat......

FAST RESPON

SMS @ Whastapp untuk respon segera
ruza 013-3951176
man 016-3618144

Rabu, 10 Julai 2013

Penyakit jantung pembunuh senyap

Salam Ramadhan Al-Mubarak,

Kali ini ruza nak berkongsi rasa...ruza baru kehilangan adik ipar ruza yang berumur awal 30-an beberapa hari lepas. Meninggal mengejut tanpa ada sebarang sakit apa2. Kami sekeluarga masih sukar untun menerima bahawa dia telah tiada lebih2 lagi adik ruza yang baru 3 bulan bergelar isteri. Doktor sahkan kematian mengejut kerana jantung gagal berfungsi.

Jadi di sini ruza nak ingatkan jagalah kesihatan anda....penyakit jantung sekarang jadi pembunuh senyap. Ramai sekarang meninggal dalam usia yang muda. Selagi hayat masih ada kita berjaga2lah. Memang mati itu pasti tp sekurang2nya kita berusaha untuk menjaga kesihatan agar insan yang kita sayang dapat bersedia dengan kehilangan kita bukan dengan cara yang mengejut.

Adik ruza masih lagi terperanjat & masih tidak percaya suami kesayangan telah dijemput bertemu Maha Pencipta begitu awal. Tapi jika kita ingin menangis air mata darah sekalipun yang pergi telah pergi tidak mungkin boleh kembali lagi.

Ruza bukan nak promot Alpha Lipid Lifeline tp sekurang2nya kita telah ambil langkah pencegahan dari awal.  Tidak perlu tunggu kita disahkan sakit baru nak cari penawar. Di pasarah juga banyak supplement2 bagus & berkualiti yang anda boleh cuba. Fikirlah demi orang yang anda sayang.

Semoga anda lebih kaya & sihat

ruza 013-3951176/man 016-3618144

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis