Pengikut - Terima kasih sahabat......

FAST RESPON

SMS @ Whastapp untuk respon segera
ruza 013-3951176
man 016-3618144

Isnin, 15 Julai 2013

Alpha Lipid SD2 di Bulan Puasa

Assalmmualaikum & salam Ramadhan

Alhamdulillah dah masuk 7 Ramadhan hari ini. Tahniah kepada yang berjaya puasa sambil berdiet dengan Alpha Lipid SD2 & sihat dengan Alpha Lipid Lifeline. Ramai yang tertanya-tanya macam mana agaknya nak amalkan Alpha Lipid SD2 di bulan puasa ni. Adakah sukatannya sama dengan hari-hari tidak berpuasa?. Jawapannya boleh & ada cara lain.

Anda boleh ambil 3 skup Alpha Lipid SD2 semasa anda bersahur, 3 skup semasa anda berbuka & 2 skup sebelum anda tidur. Kemudian anda amalkan pemakanan seperti yang disarankan. Jangan lupa cuba juga untuk ambil air masak 3 liter setiap hari dari waktu anda berbuka hingga anda bersahur. Ini untuk memastikan badan anda memperolehi air yang cukup kerana anda berpuasa & untuk Alpha Lipid SD2 bekerja.

Ruza juga amalkan Alpha Lipid SD2 8 skup setiap hari & 2 biji kapsul Alpha Lipid Lifeline sejak 1 Ramadhan. Puasa kali ini ruza rasa lebih bertenaga & kurang lapar berbanding tahun-tahun sebelum ini. Kalau tidak jam 5 petang ruza dah tak larat nak buat apa-apa. Tahun ni walaupun ruza bekerja & tiba di rumah jam 6 petang selepas mengambil kesemua anak-anak ruza dari sekolah & rumah mak mertua...ruza masih punya tenaga untuk memasak 2/3 hidangan lagi sebelum berbuka. Ruza juga boleh sembahyang terawih & mengaji untuk lebih pahala ( In Syaa Allah).

Masih belum terlambat untuk anda mencuba kerana masih ada baki 23 hari lagi (In Syaa Alllah) sebelum Hari Raya tiba. Jika anda berminat untuk mencuba bolehlah lihat Pakej Julai yang ruza tawarkan di label sebelah kanan blog ruza ni, Anda juga boleh hubungi ruza di 013-3951176 @ suami ruza, Man 016-3618144 untuk order. Selamat berpuasa & semoga anda lebih kurus, sihat & kaya Ramadhan kali ini.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis