Pengikut - Terima kasih sahabat......

FAST RESPON

SMS @ Whastapp untuk respon segera
ruza 013-3951176
man 016-3618144

Selasa, 15 Oktober 2013

Selamat Hari Raya Aidiladha

Alhamdulillah.....

Bertemu kita lagi dengan Hari Raya Aidiladha. Berapa banyak lembu korban di tempat anda?. Di kampung ruza 9 ekor lembu bakal menjadi tunggangan di akhirat untuk yang berkorban. Di taman ruza pula 6 ekor lembu korban & seekor lembu akikah. Alhamdulillah...murahlah rezeki mereka yang berkongsi rezeki yang mereka perolehi dengan orang lain. In Syaa Allah jika ada rezeki kita pula dapat berkongsi dengan orang lain..Ameeen.

Macam mana raya kali ini. Seronok? In Syaa Allah......walau di mana pun kita kegemberiaan itu kita boleh perolehi jika kita sendiri seorang yang gembira. Walaupun kita tidak dapat pulang ke kampung kerana terpaksa bekerja atau terdapat kekangan yang lain...kita titipkanlah doa untuk ibu bapa, adik beradik, saudara mara agar mereka semua sihat & gembira.

Ruza perlu berterima kasih kepada Allah kerana kampung ruza & suami tidak jauh dari rumah ruza. So ruza tidak mempunyai masalah untuk pulang ke kampung. Apapun di kesempatan ini ruza ingin ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!

Jika nak order ALPHA LIPID SD2 atau ALPHA LIPID LIFELINE boleh sms/whatsapp/viber ruza 013-3951176

Ruza doakan anda semua GEMBIRA dan LEBIH KAYA.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis