Pengikut - Terima kasih sahabat......

FAST RESPON

SMS @ Whastapp untuk respon segera
ruza 013-3951176
man 016-3618144

Rabu, 21 Ogos 2013

Tips Kejayaan Alpha lipid SD2

Assalammualaikum & salam Sejahtera.

Macam mana hari anda selepas selamat menjalani ibadah puasa selama sebulan & kini sudah ramai yang mula bekerja? ruza cuti yang perlu sahaja kerana suami ruza sibuk training student untuk game. So masa untuk berjalan raya tidak ada. Walaubagaimanapun rasa gembira hari raya perlu terus dirasai walau di mana kita berada...betul tak?

Dah start diet balik dengan Alpha Lipid SD2...masih meneruskan diet dengan Alpha Lipid SD2? Ruza harap anda akan sentiasa Berjaya.

Ok kali ni ruza just nak sharing cerita macam mana ruza boleh bertahan 4 tahun dalam bisnes ni. Walaupun bisnes ni ade turun naik. Walaupun kadang kala untung cukup makan je. Kunci dia iaitu sentiasa TAWAKAL kepada Allah. Sebab semua rezeki, perkara yang terjadi dalam hidup kita, pelanggan yang datang membeli dengan kita datang dari DIA. So janganlah kita putus asa. Teruskan selagi Allah masih beri kita ruang & peluang untuk melakukannya.

Kalau difikirkan macam mana seorang peniaga tepi jalan boleh konsisten menjual walaupun kita tahu berapa banyak la untung yang mereka dapat. Tetapi kerana mereka percaya kepada rezeki yang Allah janjikan kepada hambaNya yang berusaha.

Semoga perkongsian ini dapat membantu & memberi manfaat kepada anda yang sudi membaca. Ruza doakan anda akan lebih kaya & bahagia.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis