Pengikut - Terima kasih sahabat......

FAST RESPON

SMS @ Whastapp untuk respon segera
ruza 013-3951176
man 016-3618144

Sabtu, 22 Jun 2013

Testimoni Alpha Lipid Lifeline



NoorFa says:
Hello.
Just nak share…
My grandma used to drink Alpha Lipid Lifeline 2-3 Years ago.
Didn’t know what it was but Alhamdulillah she is 85years old and masih kuat.
Even doctor ckp dia nenek yg kuat.
Lepastu this year, my friend introduced me to this product jugak.
I have a problem on my hair loss and gatal2 dekat kaki.
So I tried lah, although its RM180 but its worth of trying.
So I noticed after 2 weeks, my hair dah xgugur and after kawan i mention about the gatal2, i checked my leg..mmg dah hilang. I was so happy sebab dah try mcm2 cream and sabun utk hilangkan gatal2 tu.
Last week saja pergi talk dia kat JB. Ada uncle ni unmur 60++, dia bgtau dia sakit gout since 1987. Siap paralyzed etc, lepas minum tu 2 bulan, dia dah sembuh and he just registered himself to continue master. Dia sangat happy.
Mmg betul lah this milk helps a lot. Maybe sbb kandungan dia ada few fibre/vitamins and also colostrum lembu. Insya Allah boleh menolong sesiapa yg ada sakit. Dia balance kan my hormon jugak. Happy sgt!
Hope this comment will help you!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis